Γυμνάσιο Αιγινίου Πιερίας

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ( ΜΠΑΣΚΕΤ-ΒΟΛΕΪ-ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ)


Το σχολείο μας συμμετείχε στους σχολικούς αγώνες που διεξήχθησαν στις 13 και 18 Μαϊου 2026 στο Β’ ΔΑΚ Κατερίνης στα αθλήματα: Μπάσκετ ( μικτή ομάδα), Βόλεϊ ( ομάδα κοριτσιών) και ποδόσφαιρο( ομάδα αγοριών). Τα θερμά μας συγχαρητήρια για την συμμετοχή τους και την αγωνιστικότητα που έδειξαν κατά την διάρκεια των αγώνων! Η προσπάθεια, η συνεργασία, η χαρά της συμμετοχής, το αγωνιστικό πνεύμα είναι οι μεγαλύτερες νίκες!!!! Ευχόμαστε στους μαθητές μας να έχουν όμορφες εμπειρίες μέσα από τον αθλητισμό βάζοντας νέους στόχους!!!