Γυμνάσιο Αιγινίου Πιερίας

Σχέδιο δράσης “Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο”

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για τη μετάβαση των μαθητών από τη μια σχολική βαθμίδα στην άλλη, επισκέφθηκαν το σχολείο μας στις 11 και 15 Μαΐου οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης των τριών  Δημοτικών Σχολείων του Αιγινίου και έγινε παρουσίαση και από μαθητές της Α΄ γυμνασίου και σχετική ενημέρωση για τη λειτουργία του σχολείου και τα μαθήματά του. Ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου μας (τάξεις, βιβλιοθήκη, εργαστήρια, γυμναστήριο). Υπεύθυνες για τη  διοργάνωση και υλοποίηση του σχεδίου δράσης ήταν  οι κυρίες Ελευθεριάδου Σοφία, Τσαβδάρη Ιωάννα, Βουλτσίδου Κυριακή και Τόλιου Κατερίνα.